נעלי צעד ראשון בנים ראשונות הן צעד כל כך חשוב בתהליך חיי הבריאות והטיפול בכף הרגל, ולכן חשוב לדעת מה לחפש כשקונים אותם. לצפייה בבלוג התינוקות היכנסו לאתר.

למצוא זוג נעלי צעד ראשון בנים מושלם לתינוק יכול להיות טיפה מאתגר. ברגע שהתינוק הקטן שלכם יעשה את צעדי התינוקות הראשונים והמתנודדים האלה, אתם רוצים למצוא את נעלי הצעד הראשון בנים הטובות ביותר כדי להגן על רגליו הקטנות. כמובן שמציאת זוג נעלי צעד ראשון חמודות במיוחד לתינוק זאת באמת אינה הבעיה, אבל למצוא זוג נעלי תינוק תומכות שבאמת יישארו על הרגליים זה קצת יותר מסובך.

בנוסף, הבחירה בנעלי צעד ראשון בנים או בנות היא בחירה קשה למדי במיוחד להורים צעירים שזה עתה התינוק שלהם התחיל ללכת. אנו כאן להעניק לכם סיוע ולרכז את כל המידע הדרוש כדי לבחור נכון…

נעלי צעד ראשון בנים – ההנחיות להורה המתחיל

  1. חפשו נעליים עם סוליות רכות וגמישות, ותיבת אצבעות גדולה ,בעלות כרית רכה מתחת לרגליו של התינוק המדמה יותר הליכה יחפה תוך כדי הגנה מספקת על כפות הרגליים.
  2. נסו להימנע מנעליים קשיחות, עם סוליית גומי קשיחה, או עשויות מחומרים שאינם נושמים כמו סינתטיים או פלסטיק.
  3. חפש נעליים שאין בהן סוליות או שוליים קשים, כאשר ילדים לומדים ללכת, הם אוהבים לאחוז ולהרגיש את הרצפה, הם גם נאחזים בדברים ונוטים לדשדש. נעליים ללא קצוות או סוליות קשות יאפשרו להם להרגיש את הקרקע בקלות ולא ישפיעו על ההליכה שלהם.
  1. חפשו נעליים שיהיה קל ללבוש ולחלוץ, זה יחסוך לכם זמן. אינכם רוצים שתצטרכו להיאבק בתינוק שלכם בכל יציאה מהבית.
  2. וודאו שהנעליים מתאימות ראשית, הרימו את החלק התחתון של כף הרגל של ילדכם עם החלק התחתון של הנעל כדי לתת לה בדיקת ראייה. לאחר מכן, הלבישו את הנעל וראו אם אתם יכולים לצבוט חלק מהחומר הנעל בין האצבעות. אם אינכם  מצליחים לאסוף חומר כלשהו, ​​הנעליים כנראה צמודות מדי. לנעל צריך להיות מעט מקום להתנועע. לתינוקות צעירים לעיתים קרובות תוכלו לקנות נעליים על פי גיל התינוק וכאשר שהם מתבגרים מעט, תרצה להתייחס למדריך מידות .
  3. זה יכול להיות מפתה לקנות את הנעליים הזולות ביותר במיוחד כאשר אתם יודעים שהתינוק שלכם גדל במהירות. עם זאת, אתם רוצים לקנות נעליים איכותיות במחיר טוב.
נעלי צעד ראשון בנים